
Wszystkie przetestowane karty GeForce oprócz modelu ASUSA są w wersji Founders Edition - należy tylko pamiętać, że FE Turing (seria 2xxx) są fabrycznie podkręcone, tymczasem FE Pascal (seria 1xxx) już nie.

Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 48 |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 91 |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2070 OC | 124 |
| GeForce GTX 1080 | |
| Radeon RX Vega 64 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
RTX 2070 wykręca bardzo przyzwoity wynik, tylko, że pozwolę sobie jeszcze raz wyczulić was na to, że jest to model podkręcony - natomiast 1080 i 1080 Ti już nie. Nie jest jednak tak dobry jak wskazywałyby wyniki testu 3D Mark Time Spy. Czy zastosowanie DirectX 12 znacząco zmieni rozkład sił?
48
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


