
Najnowsza część jednej z najpopularniejszych gier wojennych. Tym razem akcja nie toczy się w czasach II wojny światowej, a mniej więcej w czasach obecnych. Gra działa sprawnie nawet na starszych kartach graficznych.
Call of Duty - MW2: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, noAA
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
Call of Duty - MW2: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx4
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
Call of Duty - MW2: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx4
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
Podkręcony przez ASUS-a najnowszy GeForce bez większych problemów prześcignął układ GF GTX 465. Okazał się też lepszy od Radeona HD 5830 – zwłaszcza podczas grania z włączonym wygładzaniem krawędzi. Prezentowana karta oferowała w tej grze świetną wydajność – przycięcia obrazu praktycznie się nie zdarzały.



