
Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx4
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx8
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx4
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx8
| Radeon 5870 1GB (850/1200) | |
| Radeon 5850 1GB (725/1000) | |
| GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | |
| Radeon 5830 1GB (800/1000) | |
| GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | |
| GeForce GTX 465 1GB (607/802) | |
| ASUS GTX 460 768MB (700/920) | |
Podkręcony ASUS GeForce GTX 460 TOP osiągał w naszym teście w Resident Evil 5 identyczną wydajność, jak GeForce GTX 465. Był też równie szybki jak Radeon 5830, ale tylko wtedy, gdy graliśmy z wygładzaniem krawędzi x4. Po aktywacji AA x8 nastąpiła dość spora przewaga Radeona 5830.



