Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 jest idealną grą, aby pokazać jak słabą mamy kartę graficzną. :-) Nowy GeForce objął odległe, bo przedostatnie miejsce. W naszych testach wygrał jedynie z GeForce GTX 580. Warto zwrócić uwagę na niewielkie różnice w porównaniu do układu GTX 680.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W niższej rozdzielczości GeForce GTX 670 jest tak samo wydajny, jak dwurdzeniowy GeForce GTX 590 i tylko o 1 kl./s wolniejszy od Radeona 7970. Relacje do poszczególnych akceleratorów zmieniają się po zmianie wielkości wyświetlanego obrazu. Wówczas karta traci do HD 7970 więcej kl./s. Okazuje się jednak lepszym wyborem niż HD 7950.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | ![]() ![]() |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Stalker w trybie 1920x1080 działa superpłynnie na większości szybkich i drogich kartach. W przypadku GTX-a 670 mogliśmy cieszyć bardzo dużą liczbą kl./s, co przekładało się na komfort grania. W testach odbywających się w bardziej wymagającej rozdzielczości obrazu, relacje poszczególnych akceleratorów zmieniają się - GeForce GTX 670 spada o jedną pozycję, za HD 7970.