
Dirt: Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Bohater niniejszego artykułu oferował super płynny obraz, również w rozdzielczości 2560x1600. W najwyższym trybie mocnym rywalem okazał się Radeon 7970 GE, który generował o włos wyższą liczbę kl./s.
Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Przepiękne widoki, ciekawa rozgrywka i mnóstwo terenu do zwiedzenia – to wszystko daje nam Far Cry 3. Stwarza jednak spore wyzwanie układom graficznym, co zresztą widać po powyższym zestawieniu. Nawet bez wygładzania krawędzi w rozdzielczości obrazu 2560x1600, drogie karty oferują animację na granicy płynności. Bohater artykułu pozwalał na dobrą rozgrywkę w trybie 1920x1080 i wypadał praktycznie tak samo, jak dużo droższy GeForce GTX Titan.
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Także max Payne 3 działał na nowym akceleratorze firmy Nvidia z odpowiednią prędkością. Nie było przeciwwskazań, aby grać w rozdzielczości 2560x1600. Wydajność stała na wysokim poziomie.



