Deus Ex - Human Revolution

Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
W tej grze osiągaliśmy znakomite wyniki zarówno w popularnym trybie 1920x1080, jak również w 2560x1600 zarezerwowanej dla bardzo dużych monitorów. Oba akceleratory osiągały jedne z lepszych wyników wśród modeli jednordzeniowych.
Dirt 3

Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
Maksymalne detale grafiki, w tym wygładzanie krawędzi i filtrowanie anizotropowe, nie robią większego wrażenia na podkręconych układach GeForce marki Gigabyte. Płynność animacji nawet w rozdzielczości 2560x1600 jest bardzo wysoka i przyjemnie przejeżdża się kolejne odcinki tras lub wykonuje poszczególne zadania. Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 670 OC zdołała osiągnąć rezultaty na poziomie droższego Sapphire Radeona 7970 Dual-X, co z pewnością zasługuje na uznanie. Punktuje też Gigabyte GeForce GTX 680 OC, który pokonał w tym porównaniu z HD 7970 GHz Edition.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
| NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | |
| AMD HD 6990 4GB (880/1250) | |
| Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | |
| Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | |
| NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | |
| Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | |
| AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | |
| Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | |
| Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | |
| Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | |
W Hard Reset oba akceleratory firmy Gigabyte są najszybszymi wśród jednordzeniowych układów. Jedynym wśród Radeonów wyświetlających grę w większej liczbie kl./s był model HD 6990. Jeśli chodzi o komfort zabawy, to trzeba przyznać, że mimo wszystko w 2560x1600 nieco brakowało nam płynności, tym bardziej że w HR co chwilę jesteśmy atakowani hordami przeciwników.



