

Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
| nazwa karty | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | 64 55 |
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 61 51 |
| AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | 60 52 |
| GeForce GTX 970 (1051/1750) | 59 52 |
| AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 50 |
| Gigabyte Radeon RX 480 (1120/2000) | |
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 51 46 |
| Radeon RX 480 (1120/2000) | 50 45 |
| GeForce GTX 960 (1126/1750) | 45 40 |
| AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 37 32 |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
| nazwa karty | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | |
| GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 45 40 |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 44 38 |
| AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
| GeForce GTX 970 (1051/1750) | 39 33 |
| Gigabyte Radeon RX 480 (1120/2000) | |
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 34 28 |
| Radeon RX 480 (1120/2000) | 33 26 |
Ponownie widzimy, że podkręcony Gigabyte RX 480 osiąga praktycznie identyczne wyniki jak referencyjny Radeon R9 290X, a czasem nawet wyższe. Rise of the Tomb Raider preferuje dość wyraźnie karty Nvidii, a więć nie jest zaskoczeniem, że testowana karta musiała uznać wyższość konkurencyjnego GTX 970.

64
55
50
45


