
Ustawienia testowe
Doom (Vulkan)
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
Gigabyte Radeon RX 480 (1290/2000) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Doom (Vulkan)
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | ![]() ![]() |
Gigabyte Radeon RX 480 (1290/2000) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Zgodnie z oczekiwaniami podobnie jak wszystkie Radeony i testowana karta porodziła sobie w Doomie z API Vulkan doskonale. Zarówno w rozdzielczości FullHD jak i QHD nie ma wątpliwości, że obliczenia asynchroniczne dają konstrukcjom AMD sporego kopa w tym przypadku.