
GTA V
2560 x 1440 px, ustawienia bardzo wysokie
2x GeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
2x GeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X | ![]() ![]() |
Radeon 295X2 | ![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 980 AMP! Extreme | ![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 290X Vapor-X | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Po podbiciu rozdzielczości o jedno oczko sensowna zabawa jest w zasadzie możliwa już tylko na najmocniejszych kartach graficznych lub w konfiguracji SLI. Wsparcie dla tego ostatniego w tym konkretnym tytule Nvidia udostępniła w najnowszych sterownikach. I choć działa ono całkiem przyzwoicie to jednak wydajność skaluje się relatywnie słabo po dołożeniu drugiej karty.
Warto również dodać, że włączenie wygładzania MSAA x4 praktycznie uniemożliwia płynną rozgrywkę w bardzo wysokich ustawieniach. Wynika to najprawdopodobniej z faktu, że kartom zaczyna brakować pamięci. Pojawia się charakterystyczne przycięcia i doczytywanie tekstur „w locie”. W tym momencie zapewne byłoby widać pewną przewagę konstrukcji wyposażonych w więcej niż 4 GB pamięci.
GTA V
3840 x 2160 px, ustawienia bardzo wysokie
2x GeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
2x GeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan X | ![]() ![]() |
Radeon 295X2 | ![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 980 AMP! Extreme | ![]() ![]() |
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 290X Vapor-X | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W rozdzielczości 4K trudno mówić o przyjemniej zabawie przy maksymalnym ustawieniu detali graficznych. Nawet duet kart GTX 980 nie podoła, o ile nie obniżymy jakości tekstur oraz kilku innych elementów otoczenia. Wszystko ponownie sprowadza się do niewystarczającej ilości VRAM. Charakterystyczne przycięcia są w tym przypadku na tyle częste, że rozgrywka w zasadzie nie jest w ogóle możliwa. Większa ilość pamięci na karcie Titan X pozwala na osiągniećie znacznie wyższego wyniki w minimalnych klatkach na sekundę.