Gry

Ustawienia graficzne

przeczytasz w 1 min.

Szczegóły tekstur: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko) – Innymi słowy rozdzielczość tekstur. Im niższa wartość, tym wyższa wydajność, natomiast tekstury będą rozmazane i brzydkie. Jednak warto zauważyć, że tekstury zaczynają wyglądać ładnie już przy normalnych ustawieniach.

Tekstury

Pamięć wideo: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, domyślne) – Pozwala określić rozmiar pamięci wideo naszej platformy. Zalecam pozostawić wartość „domyślne”, ponieważ zbyt wysoka może spowodować spadki wydajności, natomiast zbyt niska – zaniżoną jakość grafiki.

Filtr. Anizotropowe: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, wyłączone) – Filtrowanie tekstur powoduje, że widziane w oddali tekstury nie są zamazane. Nie należy za bardzo przesadzać z wartościami, gdy ustawimy daleki zasięg widzenia – powoduje duży spadek wydajności.

Antyaliasing: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko, wyłączone, 5-8) – Wygładza krawędzie obiektów, dzięki czemu wyglądają bardziej realistycznie.

Wygladzanie

Szczegóły terenu: (B. wysoko, wysoko, normalnie, nisko) – Ilość roślinności, jakość drzew. Im wyższa wartość, tym więcej obiektów będzie generowanych.

Teren

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login