Metro 2033

Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
| Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | |
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) |
Metro 2033 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x0, AF x4
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) |
Metro 2033 to, oprócz Crysis 2, jedna z najbardziej wymagających gier w jakie możemy pograć na komputerze. Widać to od razu po zapoznaniu się osiągniętymi wyniki na powyższych wykresach. Podstawowy Radeon HD 6770 w naszym wymagającym miejscu testowym osiągał średnio 20 kl./s.
Pomimo faktu, że Metro 2033 było tworzone przy współpracy z Nvidia, GeForce GTX 550 Ti w żadnym wypadku nie jest akceleratorem lepszym od HD 6770. Mamy remis.
Shogun 2

Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
| Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | |
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) |
Shogun 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) |
W tej grze strategicznej nie jest wymogiem mieć nawet 40 kl./s do płynnej rozgrywki. Wystarczy ok. 30 kl./s, a właśnie tyle osiągały Radeony HD 6770 w rozdzielczości 1680x1050 i są szybsze od układu graficznego GeForce GTX 550 Ti.
Niemniej jednak Shogun 2 wymaga także dużej mocy obliczeniowej od procesora podczas walk, gdy kamera zostanie zbliżona maksymalnie na pole bitwy. Sprawdzaliśmy to w naszym artykule o wydajności Radeona i GeForce’a na procesorach 2, 3 oraz 4 rdzeniowych.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| Sapphire HD 6850 Vapor-X 1GB (800/1100) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| GeForce GTX 460 1GB (675/900) | |
| HIS HD 6770 IceQ X-Turbo 1GB (880/1250) | |
| Gigabyte HD 6770 Silent Cell 1GB (850/1200) | |
| MSI HD 6770 1GB (850/1200) | |
| Sapphire HD 6770 Flex 1GB (850/1200) | |
| GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | |
| Asus HD 6770 DC Silent 1GB (850/1000) |
Radeon HD 6770 osiągał tutaj zadowalające rezultaty, ale pod warunkiem, że nie będziemy go męczyć wysokimi trybami rozdzielczości obrazu. Uwzględniając maksymalne detale graficzne, możemy dość komfortowo pograć w trybie 1280x1024. Po wyłączeniu kilku detali graficznych (w tym wyłączeniu pełnoekranowego wygładzania krawędzi) szybko zyskujemy na liczbie generowanych kl./s.
Co więcej, HD 6770 jest silnym konkurentem dla GeForce GTX 550 Ti, który w tym porównaniu nie zdołał osiągnąć lepszych wyników.




