Technologie i Firma

Canon i druk, który nie hamuje kreatywności

przeczytasz w 2 min.

Canon próbuje pokazać, w jaki sposób jego nowoczesne urządzenia do druku mało- i wielkoformatowego mogą pomóc marce w promocji.

Canon kontynuuje swoją misję, polegająca na tym, by dostarczać sprzęt do firmy, który sprosta wymaganiom profesjonalistów. Jednak choć dynamicznie rozwija swoje projekty i wprowadza na rynek coraz bardziej zaawansowane urządzenia dostosowane do różnych potrzeb, brakowało ostatnio ciekawych kampanii, które pokazywałyby potencjał sprzętu tego producenta w zastosowaniach kreatywnych. Ostatnią prezentacją stara się rozpocząć nadrabianie zaległości.

Firma Canon przygotowała materiał podsumowujący przygotowania przykładu zintegrowanej kampanii dla marki z branży „beauty”. Prezentacja tego przykładu odbywa się na rozpoczynających się dzisiaj targach FESPA 2017, a celem jest ukazanie sposobów, w jaki innowacyjne rozwiązania druku mogą przydać się w działaniach promocyjnych marki. 

Canon druk firma

Canon skoncentrował się na pokazaniu, w jaki sposób druk mało- i wielkoformatowy może wesprzeć działania promocyjne i wyrazić kreatywnego ducha marki. Producent stara się pokazać wiele możliwości kreatywnego druku – od plakatów i fotografii wielkoformatowych, przez elementy dekoracyjne wnętrz, aż po opakowania i materiały do wysyłek spersonalizowanych. Wszystko to można osiągnąć, korzystając ze sprzętu japońskiej firmy.

Podczas realizacji Clive Booth przygotował fotografie reprezentujące motywy żywiołów: ziemi, powietrza, ognia i wody. Te zostały następnie wydrukowane. Zanim jednak przejdziemy do konkretnych urządzeń, spójrzcie na film podsumowujący ten projekt:

Producent wykorzystał w kampanii między innymi: plotery rolowe Océ Colorado 1640 i Océ ColorWave 700 do tworzenia tapet, banerów podwieszanych i grafik podłogowych, ploter płaski Océ Arizona 1280 GT i ploter tnący Océ ProCut do przygotowania opakowań tekturowych i folderów promocyjnych, plotery imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S i DreamLabo 5000 do druku jedno- i dwustronnych grafik artystycznych oraz urządzenie imagePRESS C750 do wyprodukowania kartek pocztowych i składanych materiałów reklamowych.

Canon imagePROGRAF PRO-4000
Canon imagePROGRAF PRO-4000

„Zaprojektowana przez nas przykładowa kampania ma pokazać dostawcom usług druku, jak dzięki rozwiązaniom druku Canon mogą wprowadzić w życie najbardziej profesjonalne projekty promocyjne. Prezentując zastosowania druku na różnorodnych nośnikach, pragniemy uwolnić potencjał kreatywny i biznesowy dostawców, wspierając ich w rozwijaniu własnej działalności o nowe kanały sprzedaży i nowe rynki” – mówi Mathew Faulkner z Canon Europe.

„Dodatkowo, materiały prezentowane w strefie Canon mają inspirować klientów, którzy już myślą o rozszerzeniu oferty o nowe zastosowania mało- i wielkoformatowych rozwiązań druku, a przez to chcą zwiększać zyski” – dodaje Faulkner.

Źródło: Canon

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login