Gadżety

Cecotec pokazuje portfolio. Marka stawia na "Everybody Tech"

przeczytasz w 1 min.

Na 46. piętrze Skyfall Warsaw Cecotec zaprezentował swoje urządzenia i zapoznał gości z filozofią maki "Everybody Tech". Podczas pokazów goście mieli okazję interaktywnie sprawdzić sprzęt do gotowania czy personal care.

Wydarzenie "Cecotec blisko Ciebie" zgromadziło gości w strefach fun cookingu, kawy i beauty. Marka pokazała, jak filozofia "Everybody Tech" przekłada się na codzienne użycie produktów – od robotów kuchennych po urządzenia do stylizacji włosów.

- Zgodnie z filozofią "Everybody Tech" wprowadzamy innowacje dostępne dla wszystkich. Event pokazał skalę możliwości marki - komentowała Irina Lastovjak z Upun - oficjalnego dystrybutora marki w Polsce.

Pokazy kulinarne i nowości kuchenne

W kuchennej strefie uwagę przyciągnął robot Mambo z automatycznym dozownikiem żywności. Prezentowano też airfryery, w tym DuoHeat 6500, oraz blendery Grand Katana z przeciwbieżnymi ostrzami. Pokaz poprowadził szef kuchni David Gaboriaud.

W sekcji fun cookingu uruchomiono maszyny do popcornu, lodów i slushie. Uczestnicy sprawdzili szybkość rozdrabniania blenderów w konkursie kulinarnym. Organizatorzy podkreślali praktyczne zastosowania urządzeń w domowej kuchni.

Strefa kawy i design retro

Miłośnicy kawy testowali ekspresy z serii Cafelizzia, Cremmaet i Power Espresso, od kompaktów po Baristeo. Gościom pokazano też linię retro: tostery, czajniki, ekspresy i blendery w różnych kolorach.

- Urządzenia Cecotec łączą innowacyjność i design w przystępnych cenach. Widzimy rosnące zainteresowanie, m.in. airfryerami - dodał Radosław Wojtyczka z Upun.

Duże zainteresowanie wzbudziła strefa beauty z udziałem ambasadorki Klaudii Nieścior. Profesjonalne stylistki pracowały na AirGlam, Air Lisse, DryGlam Nano Plasma, IoniCare RockStar Style, CeramicCare Unique i SurfCare.

- W mojej pracy stawiam na urządzenia, które działają szybko i skutecznie. Od dłuższego czasu testuję produkty Cecotec i pozytywnie oceniam ich jakość oraz możliwości - mówiła Klaudia Nieścior, ambasadorka marki.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login