
Codemasters potwierdza, jednocześnie nie podaje bliższych szczegółów.
Bardzo nieśmiało, ale jednak powiększa nam się grono gier, które wykorzystywać mają dobrodziejstwa DirectX 12. Jeśli sięgnęliście po F1 2015 to doniesienia z obozu producenta powinny was ucieszyć.
Na forum gry jeden z graczy zapytał o to czy najnowszy patch wprowadzi obsługę DirectX 12. Odpowiedź jednego z przedstawicieli Codemasters była wprawdzie przecząca, ale jednocześnie padła deklaracja, iż stanie się tak przy okazji którejś z późniejszych łatek.
Już wcześniej jasne było, że napędzający F1 2015 silnik EGO Engine 4.0 może korzystać z DirectX 12, a więc najnowsze informacje nie są wielkim zaskoczeniem.
Pozostaje czekać na konkretny termin udostępnienia stosownej aktualizacji oraz listę zmian, jakie można będzie dzięki DirectX 12 zaobserwować.
Źródło: blog.codemasters, dsogaming
Komentarze
19