Potwory, które znalazły się w świecie "BioShock'a", w większości są bardzo ciekawe. Developerzy gry postanowili teraz opublikować projekty pozostałych straszydeł, które choć równie ciekawie, nie zostały jednak wykorzystane w produkcji.
Firma Irrational Games umieściła na swojej stronie pięć obrazków, prezentujących tyle właśnie potworów. Można się jednak domyślać, że podczas kolejnych etapów produkcji odrzuconych zostało jeszcze wiele innych postaci.
.jpg/330x0x1.jpg)
.jpg/330x0x1.jpg)
.jpg/330x0x1.jpg)
.jpg/330x0x1.jpg)

Dla tych, którzy nie wiedzą czym jest seria gier "BioShock" (o ile takie osoby w ogóle są) krótka informacja: pierwsza gra z serii "BioSchock" ujrzała światło dzienne w 2007 r., natomiast kontynuacja pt. "BioShock 2: Sea of Dreams" została wydana w 2010 r. Gry te gatunkowo są połączenie cRPG, gry akcji oraz survival horroru. Seria doceniana jest na całym świecie o czym świadczyć mogą średnie ocen z sieci.
Źródło: irrationalgames.com




Komentarze
8Jellymana mogliby zostawić :)