Wydarzenia

SAP o przyszłości Hybris

przeczytasz w 1 min.

Przysłość firmy Hybris

W czerwcu SAP przejął firmę Hybris, a teraz firma zdradziła, w jaki sposób ma zamiar konkurować z Oracle'em i IBM-em na rynku CEM. Jonathan Becher, odpowiedzialny w SAP za marketing i komunikację stwierdził, że obecnie konsumenci podejmują decyzje kierując się zdaniem innych oraz, że ponad połowa klientów zmienia decyzję o kupnie produktu po tym, jak przeczyta o nim negatywną opinię.

"Co to oznacza dla firm? Co to oznacza dla marek? To oznacza, że musimy słuchać i reagować na całą gamę cyfrowych sygnałów. Musimy zmienić swoje podejście z kontrolowania kontaktów z klientami i automatyzowania ich na myślenie o tym, jak zapewnić im całościową informację" - dodał. Stąd też zakup Hybris, właściciela platform B2B i B2C obejmujących takie rozwiązania jak e-handel, centra obsługi klienta, urządzenia mobilne i systemy w modelu zakupowym.

SAP poinformował, że zakończył już wstępny etap integracji pomiędzy produktami Hybris a platformą HANA. W październiku poznamy szczegółowe plany dotyczące przyszłości obu rozwiązań.

SAP chce zaoferować rozwiązania Hybris swoim dotychczasowym klientom korzystającym z ERP. Jednocześnie dzięki zakupowi mniejszej firmy spróbuje powiększyć grono swoich klientów, gdyż jedynie około 30% klientów Hybrisa korzysta z rozwiązań SAP. Dyrektor Hybrisa, Ariel Luedi, uspokaja jednak, że platforma tej firmy będzie współpracowała również z innymi systemami ERP niż to, co oferuje SAP.

SAP ma zamiar też produkty Hybris w ramach sieci Ariba oraz propagować je na nowych rynkach, szczególnie w Chinach.

www.sap.com

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login