Zaginięcie Ethana Cartera w wersji na PS4 zanotowało rewelacyjny debiut
Koszty dotyczące przygotowania gry Zaginięcie Ethana Cartera w wersji na PlayStation 4 zwróciły się już w tydzień po premierze.
Wygląda na to, że powinniśmy zapamiętać nazwę kolejnego polskiego studia, ponieważ możemy usłyszeć o nim jeszcze nie raz. The Astronauts, bo o tej ekipie mowa, ma coraz więcej powodów do zadowolenia.
Te związane są z grą Zaginięcie Ethana Cartera, która spotkała się z ciepłym przyjęciem na PC i w połowie tego miesiąca pojawiła się na kolejnej platformie - PlayStation 4. Okazuje się, że również tutaj gracze zdecydowali się zgotować jej bardzo miłe powitanie.
Z krótkiego komunikatu opublikowanego przez producenta na jednym z portali społecznościowych dowiedzieć można się, że koszty dotyczące przygotowania gry Zaginięcie Ethana Cartera w wersji na PlayStation 4 zwróciły się już w tydzień po premierze i to aż dwukrotnie. Jeśli chodzi natomiast o czas, jaki poświęcony został na prace to było to około 10 miesięcy.
Nie poznaliśmy niestety konkretnych liczb związanych ze sprzedażą, ale i tak powyższe doniesienia robią spore wrażenie i dobrze wróżą The Astronauts. Być może niektórych skusił fakt, iż wersja na konsole Sony korzysta z silnika Unreal Engine 4, dzięki czemu wygląda nawet lepiej niż ta na PC.
Źródło: The Astronauts, metro.co.uk
Komentarze
12Oczywiście nie da się na razie ominąć ogromnych uproszczeń ale mimo wszystko natury nie da się podrobić i efekt jest super.
Dobrze ,że gra zarządziła na PC, bo inaczej Sony by jej nie wpuściło na PS.4
A konsolowcy nie mieli by o niej pojęcia i ciągle wracali by do 3 godzinnej sesji w The Order :)