
Testy przeprowadziliśmy w dwóch ustawieniach:
- pamięć RAM 2133 MHz CL 15-15-15-36
- pamięć RAM 3200 MHz CL 18-19-19-39
3D Mark Firestrike
[punkty] wynik ogólny
RAM 3200 MHz | ![]() |
RAM 2133 MHz | ![]() |
VR Mark – Orange Room
[punkty] wynik ogólny
RAM 3200 MHz | ![]() |
RAM 2133 MHz | ![]() |
SuperPosition – Full HD, High
[punkty]
RAM 3200 MHz | ![]() |
RAM 2133 MHz | ![]() |
Resident Evil 7: Biohazard 2560 x 1440, ultra
[kl./s.]
RAM 3200 MHz | ![]() ![]() |
RAM 2133 MHz | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Mass Effect: Andromeda - 2560 x 1440, ultra
[kl./s.] skalowanie rozdzielczości wyłączone
RAM 3200 MHz | ![]() ![]() |
RAM 2133 MHz | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Sytuacja z grami jest na tyle skomplikowana, że niektóry tytuły są znacznie bardziej czułe na wyższe taktowanie, a inne - na szybszy dostęp do pamięci (niższe timingi). Andromeda niespecjalnie przejmuje się szybszym RAM, również w rozdzielczości Full HD (RE 7 w Full HD wykazuje podobny wzrost co w QHD). Oczywiście wiele zależy też od miejsca - te bardziej wykorzystujące procesor mogą pokazać większy wzrost.