Max Payne 3

Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
Max Payne 3
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
Ta gra jest kolejną, w której przyrost kl./s może być odczuwalny zwłaszcza w wymagającym trybie 2560x1600 pikseli.
 
Shogun 2

Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
Strategiczna gra Shogun 2 jedynie w mniejszej rozdzielczości obrazu działała trochę lepiej na oprogramowaniu karty graficznej Catalyst 12.11. Uruchamiając tryb 2560x1600 trudno już było doszukać się jakichkolwiek różnic.
Sleepings Dogs

Sleepings Dogs - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
Sleepings Dogs - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
 
Chiński odpowiednik GTA niezbyt chętnie chciał korzystać z dobrodziejstw najnowszego sterownika. Wszelkie różnice były na poziomie błędu pomiarowego.
 
Stalker: Zew Prypeci

STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Catalyst 12.6 | |
| Catalyst 12.8 | |
| Catalyst 12.11 | |
 
Kolejny przypadek, w którym Catalyst 12.8 oferował nieco niższą wydajność w stosunku do edycji 12.6, choć różnica jest wielkości błędu pomiarowego.
 



