
3DMark11
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Tradycyjnie rozpoczynamy od testów syntetycznych. 3DMark 11 wykazał, że GeForce GTX Titan z powodzeniem wygrał z innymi jednordzeniowymi kartami, niemniej jednak do zespołu dwóch GTX-ów 680 zabrakło jeszcze dość sporo.
3DMark
3DMark
Fire Strike
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | ![]() |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Do naszej puli testowej oficjalnie już dołącza najnowsza wersja 3DMarka. Choć większość kart graficznych przy ustawieniach FireStrike ma duże trudności z utrzymaniem płynnej animacji, to jednak w przypadku najpotężniejszych modeli nie jest tak źle. Titan świetnie tutaj sobie poradził, choć tandem dwóch układów GTX 680 był jednak sporo lepszy.
Unigine: Valley
Ungine: Valley - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ungine: Valley - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Przedstawiający przepiękne krajobrazy benchmark Unigine: Valley pozwala wykorzystać potencjał najnowszych kart graficznych. Duża szczegółowość obiektów sprawia jednak spore wyzwanie nawet dla drogich modeli kart. Najsłabszymi w stawce okazały się Radeon HD 7970 GE i GeForce GTX 680, które oferowały dobrą płynność grafiki w rozdzielczości Full HD. W wyższej rozdzielczości zdarzały się już spore spadki kl./s. Co innego GeForce GTX Titan i GeForce GTX 680 SLI – płynność animacji była rewelacyjna bez względu na rozdzielczość.