Karty graficzne

Crysis 3, Dirt: Showdown, Far Cry 3

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 60
47
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 56
40
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 56
40
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 41
32
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 36
26
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 38
32
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 25
21
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 24
19
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Pora na prawdziwego killera – Crysis 3, który rzuca na kolana drogie akceleratory. W popularnej rozdzielczości 1920x1080, Titan nie ma żadnych kłopotów z zachowaniem dobrej płynności obrazu – na takich ustawieniach spokojnie da się przechodzić kolejne etapy gry. Nieźle jest także w trybie 2560x1600 – średnio 44 kl./s. W niektórych momentach mogą zdarzyć się spadki wyświetlanych kl./s, niemniej jednak GeForce GTX Titan jako jedyny wśród jednoukładowych kart graficznych oferuje tak dobrą wydajność. Ponownie zauważyliśmy podejrzanie niski rezultat zestawu GTX 680 SLI w rozdzielczości 2560x1600 – tandem dwóch GTX’ów był wolniejszy od Titana. Jak widać czasem jednak za podobną kwotę lepiej zakupić jedną, ale szybszą kartę.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 127
100
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 113
99
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 113
99
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 102
88
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 80
69
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 77
67
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 77
67
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 74
64
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 49
43
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 34
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Pora na samochodówkę. Dirt: Showdown działa nieco słabiej na akceleratorach GeForce. Widać to na przykładzie modeli GTX 680 i HD 7970, gdzie ten drugi wręcz deklasuje rywala. Titan tym razem o włos wygrał z Radeonem HD 7970 GE, ale to jedyna taka sytuacja. Ponownie GeForce GTX 680 w trybie SLI miał problem z zachowaniem odpowiedniej płynności animacji w rozdzielczości obrazu 2560x1600.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 68
51
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 57
43
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) 62
48
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 37
31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 35
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Kolejna nowość w naszych testach – Far Cry 3, który zadziwia swoją kolorową, wręcz bajkową grafiką. Idzie to jednak w parze z wymaganiami sprzętowymi. Nawet bez włączonego wygładzania krawędzi, najszybsze dotąd akceleratory z jednym GPU, średnio sobie radzą w trybie 2560x1600. GeForce GTX Titan sprawdził się w takich warunkach, choć tym razem zestaw dwóch kart graficznych GeForce GTX 680 był szybszy.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login