
Kartę Inno3D przetestowaliśmy przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- 1500/1500/1800 MHz (GPU/VRAM/Boost)
- po podkręceniu 1589/1650/1889 MHz (GPU/VRAM/Boost)
![]()
Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| Radeon RX 5700 | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 29 |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 28 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX 5700 | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 58 |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 56 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Radeon RX 580 | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 89 |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 84 |
| GeForce GTX 1660 | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Radeon RX 590 | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
DirectX 12 niewiele zmienia - rozkład sił pozostaje taki sam. Dopiero wejście kart Radeon RX 5600 XT powinno trochę tu namieszać.
Kartę Inno3D przetestowaliśmy przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- 1500/1500/1800 MHz (GPU/VRAM/Boost)
- po podkręceniu 1589/1650/1889 MHz (GPU/VRAM/Boost)
![]()
World War Z – 3840 x 2160, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 40 |
| ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 38 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Radeon RX 580 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 2560 x 1440, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 77 |
| ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 73 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Radeon RX 580 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
World War Z – 1920 x 1080, ultra/ultra, Fidelity FX CAS
[kl./s.] Vulkan
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce RTX 2070 Super FE | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce RTX 2060 Super FE | |
| [OC] Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 116 |
| ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming OC | |
| Inno3D GeForce GTX 1660 Ti | 110 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super | |
| ASUS Dual Radeon RX 5500 XT OC | |
| Sapphire Pulse Radeon RX 5500 XT | |
| Radeon RX 580 | |
| Palit GeForce GTX 1650 Super StormX OC | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W przypadku API Vulkan karta GeForce RTX 2060 odjeżdża GTX 1660 Ti zdecydowanie dalej. Testowany model Inno3D praktycznie oferuje taką samą wydajność jak autorski model Radeona RX 590.
29
28
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


