
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.7 RC3
Metodologia testowa:
Nie mieliśmy większego problemu ze znalezieniem miejsca testowego, bo na dobrą sprawę większość lokacji prezentuje się prawie identycznie względem wyników wydajności. Zapewne spora w tym zasługa zoptymalizowanego silnika gry. Oczywiście zdarzały się wyjątki, miejsca gdzie liczba kl/s spadała nieco bardziej, ale trudno brać je za wykładnik z uwagi na fakt, że natknęliśmy się na nie zaledwie kila razy w ciągu całej gry. Nasze testy przeprowadziliśmy w lokalizacji „Echo”. Skorzystaliśmy przy tym z gotowych ustawień opcji graficznych. Dodatkowo sprawdziliśmy również jak gra zachowuje się z włączonym nadpróbkowaniem (SSAA) oraz przeprowadziliśmy testy z wł.(domyślnie) i wyłączoną teselacją. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.