
Dirt: Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 96 |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Nowa karta „zielonych” dawała możliwość pogrania w trybie 2560x1600. Płynność obrazu była wówczas naprawdę dobra i dało się odczuć sporą poprawę w szybkości działania gry w porównaniu do GeForce GTX 680. Radeon HD 7970 GE okazał się jednak dużo lepszym – zwłaszcza, gdy uruchomiliśmy Dirta w rozdzielczości 2560x1600.
Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
W Far Cry 3 wynikła zacięta walka pomiędzy bohaterem artykułu a Radeonem HD 7970 GE. Choć średni wynik kl./s był bardzo wyrównany pomiędzy obydwoma akceleratorami, to jednak mniejsze spadki wyświetlanych klatek notowaliśmy na GeForce GTX 770.
Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
| GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | |
| AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | |
| GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | |
| Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | |
| Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | |
| Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | |
| GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | |
| GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | |
Max Payne 3 jest kolejną grą, w którą miło nam się grało na układzie GTX 770 w trybie obrazu zarezerwowanym dla 30-calowych monitorów – 2560x1600 pikseli. Pomimo dobrych wyników, nie udało się jednak pokonać rywala z obozu AMD. Karta czerwonych jak widać wciąż trzyma się mocno – widać jak dobrym pomysłem było stworzenie wersji GE.
96


