
Wiemy, że architektura rdzenia w karcie GeForce GTX 770 pozostała bez zmian w stosunku do tego zaszytego w GeForce GTX 680. Jedyne, co Nvidia zmieniła, to częstotliwość taktowania oraz usprawniła technologię boost. Skoro zatem GPU jest identyczne obniżyliśmy taktowanie GTX-a 770 do poziomu modelu GTX 680 i oba porównaliśmy ze sobą.
Tak wyglądały parametry GeForce GTX 770 po obniżeniu taktowania do poziomu karty GeForce GTX 680
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() |
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Oprócz gry Dirt: Showdown, wyniki praktycznie się nie różnią i mieszczą się w granicach błędu pomiarowego. Podejrzewamy, że na wyniki w Dircie mogły wpłynąć nowsze sterowniki, które ostatnio Nvidia usprawniła pod kątem tej właśnie gry.