

Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| GeForce GTX 1080 | |
| Radeon RX Vega 64 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
W rozdzielczościach UHD i QHD różnica na korzyść nowych kart jest widoczna, ale w FHD wyniki ulegają już wypłaszczeniu. Jeśli więc szukamy karty do FHD 144 Hz i gier DX11, to najlepszym wyborem pozostanie 1080 Ti.
Pomimo wykorzystania starych bibliotek DirectX, jest to gra dobrze zoptymalizowana pod Radeony Vega - niestety w starszych grach można oczekiwać gorszych wyników.
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


