

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| RTX 2080 Ti OC | |
| GeForce RTX 2080 Ti | |
| RTX 2080 OC | |
| GeForce RTX 2080 | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce GTX 1080 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Nowy Tomb Raider garściami czerpie z nowych technologii i z pewnością jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier na PC. W odróżnieniu od Rise Of The Tomb Raider, API DirectX 12 w końcu zdaje się działać dobrze, bowiem w poprzedniej części przy użyciu tego API zdarzały się dziwne przycięcia w płynności animacji.
Wystarczy zastosować (dobrą) implenentację DirectX 12, by nagle wyniki w FHD przestały się "wypłaszczać" i RTX 2080 zaczyna wyraźnie górować na 1080 Ti. Topowy RTX 2080 Ti jest jedyną kartą, która zapewnia średnio 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K i przy najwyższych ustawieniach graficznych.
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


