Gry

Optymalna karta graficzna do Race Driver GRID

przeczytasz w 1 min.

Na jakiej karcie graficznej komfortowo pogramy w GRID? Aby się o tym przekonać przetestowałem GeForce GTX260, 9800GTX+, GeForce 9600GT, Radeon HD4870 i HD4850, w rozdzielczościach 1280x1024, 1680x1050

Race Driver: GRID – kolejna odsłona z serii gier wyścigowych Codemasters. Gra wykorzystuje silnik graficzny EGO, który jest bardzo podobny do silnika Neon, czyli tego, który wykorzystano przy tworzeniu gry Colin McRae Rally: Dirt. EGO charakteryzuje się bardzo dobrą skalowalnością i jest naprawdę świetnie zoptymalizowany, ponieważ na starszym sprzęcie nadal jesteśmy w stanie odpalić gierkę, a przy ustawieniach low grafika wcale nie razi w oczy, jak w niektórych produkcjach. Silnik w pełni wykorzystuje właściwości Directx 9.0c oraz korzysta z niektórych dobrodziejstw DX10, jednak nie widać różnic w grafice. Przejdźmy teraz do testów.

Platforma testowa:

•    Intel Core2Duo E6320 1860MHz @ 3120MHz, 4MB L2
•    Asus Striker II Formula, 780i SLI

•    Thermaltake Big Typhoon LGA775
•    Geil Ultra DDR2 800MHz @ 900MHz, 2x1GB
•    Seagate 320GB Barracuda 7200.10 16MB Cache
•    Tagan 430W
•    Sound Blaster X-Fi Fatal1ty Edition

Sterowniki, system operacyjny i programy:

•    Windows Vista Ultimate 32bit PL, SP1
•    DirectX 10
•    nVidia: 177.83
•    ATI: Catalyst 8.9
•    Fraps 2.9.4

Karty użyte do testu:

•    Gigabyte GTX260 896MB
•    EVGA GeForce 9800GTX+ 512MB
•    EVGA GeForce 9600GT 512MB
•    PowerColor Radeon 4870 512MB
•    MSI Radeon 4850 512MB

Przebieg testu:

•    Gra w wersji PL, patch do wersji 1.2

Pomiar liczby klatek wykonywany był programem Fraps samochodem Lamborghini Murcielago na trasie Circuit de La Sharte (jedno okrążenie).

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login