
Ustawienia testowe
Doom (Vulkan)
1920x1080, Ustawienia średnie
nazwa karty | ![]() ![]() |
Radeon RX 470 (1216/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon RX 460 (1250/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 460 (1200/1650) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 950 (1024/1650) | ![]() ![]() |
Radeon R7 260X (1100/1625) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 750 Ti (1085/1350) | ![]() ![]() |
Patrząc na wyniki w najnowszej odsłonie Dooma trudno wypowiadać się najnowszych Radeonach inaczej niż w samych superlatywach. Oczywiście duża w tym zasługa zastosowania przez producenta gry API Vulkan, ale mimo wszystko - ponad 70 kl/s robi wrażenie. Karta Sapphire zostawia w tyle nawet teoretycznie mocniejszego (i droższego GTX 960).