
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.7 RC3
Metodologia testowa:
Shadow of Mordor posiada wbudowany benchmark, który niestety niespecjalnie nadaje się do pomiaru wydajności. Dużym zgrzytem jest spory rozrzut uzyskanych wyników oraz dziwne, skrajne wartości na początku i końcu testu. W trakcie normalnej rozgrywki takie problemy nie występują. Dlatego też zdecydowałem się na własny pomiar wydajności. Użyłem gotowych ustawień graficznych, przygotowanych przez twórców oraz dodałem jeden, który w mojej opinii był optymalny dla podanej konfiguracji. Warto również dodać, że osoby, które posiadają karty graficzne z wyższej półki mogą dodatkowo wymusić w sterownikach wygładzanie krawędzi – takowego brak w ustawieniach gry. Shadow of Mordor posiada twarde ograniczenie maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę do liczby 100. Ustawienie jakości tekstur na Ultra wymaga pobrania dodatkowej paczki z serwisu Steam. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.