"Kompania Braci" - kolejny RTS, z ciekawym i nowoczesnym podejściem programistów "Relic Entertainment" do samej rozgrywki (AI) oraz efektów specjalnych 3D.

Testów dokonaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia pomiaru wydajności.
ustawienia | jakość wysoka | jakość Ultra |
| jakość shaderów | wysokie DX9 | wysokie DX9 |
| jakość modeli | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość tekstur | wysokie | Ultra |
| Cienie | wysokie | wysokie |
| Odbicia | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość budynków | wysokie | wysokie |
| Fizyka | wysokie | wysokie |
| Jakość drzew | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość terenu | wysokie | wysokie |
| Jakość efektów | wysokie | Ultra |
| Zagęszczenie efektów | wysokie | Ultra |
| Ślady na obiektach | włączone | włączone |
| Szczegółowość modeli | 75% | 100% |
Przewaga podkręconego HD2600XT nie podlega dyskusji, ale tylko w trybie bez wygładzania krawędzi. Po jego uaktywnieniu następuje bardzo znaczny spadek wydajności. Karty ATi uzyskują tu identyczny wynik co produkty Gainwarda oparte o 8600GT. Najlepiej jednak wypada poczciwy i ostatnio niedoceniany 7900GS.



Zwiększenie detali do poziomu ultra, oprócz Radeonów, premiuje także kartę z 256-bitową szyną pamięci i przepustowością ponad 40GB/s. Nowe karty nVidii ze średniego segmentu, z szyną o połowę węższą, zwyczajnie "siadają" w tej grze. Choć framerate jest jeszcze do zniesienia i od biedy wystarczył by do grania w grę tego typu w badanej rozdzielczości.



