
Ustawienia testowe
Wiedźmin 3: Dziki Gon
1920x1080, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1632/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
2560x1440, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1620/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
3840 x 2160, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 1070 (1620/2050) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Podkręcona karta Zotaca bardzo dobrze poradziła sobie w Wiedźminie 3. Komfortowa zabawa była możliwa do rozdzielczości QHD włącznie. Wynik uzyskany w 4K takowej nie zapewnia, ale po lekkiej redukcji detali powinniśmy się zbliżyć do całkiem rozsądnej ilości kl/s.