
Przypominamy, że modele RTX 2080 FE i 2080 Ti FE są fabrycznie podkręcone. Wykresy wkrótce uzupełnimy o model RTX 2070.

Far Cry 5 – 3840 x 2160, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | 60 |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | 107 |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | 122 |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tutaj na szczęście Radeon VII nie robi już zawodu. Wyniki karty są tuż za RTX 2080 Founders Edition (model fabrycznie podkręcony). W Full HD nowy produkt AMD pozwolił się wyprzedzić 1080 Ti, ale taka sytuacja była do przewidzenia.
60
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


