
Przypominamy, że modele RTX 2080 FE i 2080 Ti FE są fabrycznie podkręcone. Wykresy wkrótce uzupełnimy o model RTX 2070.

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | 46 |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | 85 |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | 122 |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tutaj również sytuacja jest podobna - Radeon VII plasuje się pomiędzy RTX 2080 FE i GTX 1080 Ti - dzięki świetnej implementacji DirectX 12 - również w rozdzielczości Full HD.
46
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


