
3DMark
Fire Strike
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() |
3DMark
Fire Strike Extreme
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() |
ASUS STRIX Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) |
|
Choć trudno uznać wyniki w 3D Mark jako wyznacznik realnej wydajności kart graficznych w grach, to sprawdza się on całkiem nieźle w celu wykazania zależności pomiędzy poszczególnymi konstrukcjami. Fabrycznie podkręcona karta bez problemu zajęła pierwsze miejsce, zostawiając konkurencję jak i referencyjny model oparty na GTX 980 Ti daleko z tyłu.