
Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
GTA V
3820 x 2160, Vinewood, Ustawienia maksymalne
![]() ![]() | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
W przypadku GTA V sytuacją wygląda podobnie do tej zaobserwowanej przy testach w Crysis 3. Do rozdzielczości QHD karta Asusa zapewnia płynną animację. Sytuacja nieco komplikuje się w przypadku 4k, choć i tutaj można spokojnie pograć pod warunkiem, że okazjonalne przycięcia spowodowane spadkiem ilości kl/s nam nie przeszkadzają.