

Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
| ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 64 54 |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| Radeon R9 390X (1050/1500) | |
| AMD Radeon R9 Nano (900/500) | |
| GeForce GTX 970 (1051/1750) | |
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
| ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 50 42 |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| AMD Radeon R9 Nano (900/500) | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | 38 27 |
| Radeon R9 390X (1050/1500) | |
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 26 |
| GeForce GTX 970 (1051/1750) |
GTA V
3820 x 2160, Vinewood, Ustawienia maksymalne
| ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 40 37 |
| GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 31 |
| AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | |
| AMD Radeon R9 Nano (900/500) | |
| Radeon R9 390X (1050/1500) | |
| GeForce GTX 980 (1126/1750) | |
| AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | |
| GeForce GTX 970 (1051/1750) |
W przypadku GTA V sytuacją wygląda podobnie do tej zaobserwowanej przy testach w Crysis 3. Do rozdzielczości QHD karta Asusa zapewnia płynną animację. Sytuacja nieco komplikuje się w przypadku 4k, choć i tutaj można spokojnie pograć pod warunkiem, że okazjonalne przycięcia spowodowane spadkiem ilości kl/s nam nie przeszkadzają.



50
42


