
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - 1485-1815/2001 MHz (rdzeń standard-boost/VRAM) oraz po ręcznym podkręceniu 1580/2280 MHz.

Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 42 |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 38 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon VII | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 63 |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 57 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Po podkręceniu GTX 1650 nabiera nieco rozpędu i... wciąż jest minimalnie w tyle za Radeonem RX 570, który jest tańszy o 200 zł.
42
38
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


