
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - 1485-1815/2001 MHz (rdzeń standard-boost/VRAM) oraz po ręcznym podkręceniu 1580/2280 MHz.
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
AORUS Radeon RX 570 | ![]() ![]() |
OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Żadnych zmian, GTX 1650 wciąż na szarym końcu. Wkrótce uzupełnimy wykresy o model GTX 1050 Ti, żeby pokazać wam, że GTX 1650 jest od kilkunastu do dwudziestu procent szybszy. I właściwie jest to jedyna karta z którą nowy model NVIDII może konkurować.