
W platformie testowej znalazł się procesor Core i9 9900K oraz pamięci RAM 3200 MHz (2 x 8 GB). Kartę przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach - 1485-1815/2001 MHz (rdzeń standard-boost/VRAM) oraz po ręcznym podkręceniu 1580/2280 MHz.

Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 32 |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| OC Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 51 |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | 47 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Żadnych zmian, GTX 1650 wciąż na szarym końcu. Wkrótce uzupełnimy wykresy o model GTX 1050 Ti, żeby pokazać wam, że GTX 1650 jest od kilkunastu do dwudziestu procent szybszy. I właściwie jest to jedyna karta z którą nowy model NVIDII może konkurować.
32
30
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


