
Testy rozpoczęliśmy od Cinebench 11.5, w którym MSI AG220 uzyskał wynik 6.99 pkt, co jest nieco lepszym wynikiem niż ten uzyskany przez MSI AG240. Komplet pozostałych wyników prezentujemy poniżej.
3DMark - Cloudgate

3DMark - Sky Diver

3DMark - Fire Strike

PCMark 8 - Home

PCMark 8 - Work

PCMark 8 - Creative

PCMark 8 - System Storage

Czy MSI AG220 poradzi sobie z grami? Oto wyniki.

Grid 2: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Średnie | |
| Wysokie | |
| Ultra | |
  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Grid 2 to dobry tytuł na rozgrzewkę. Mało wymagająca dla podzespołów, co widać po wynikach. Płynność animacji jest zachowana bez względu na szczegółowość grafiki. Nic tylko wcisnąć gaz do dechy i pokonywać kolejne zakręty.

Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Średnie | |
| Wysokie | |
  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Kolejną grą był Bioshock Infinite. Testowany All-in-One poradził sobie z nim bez żadncyh problemów. Przy wysokich ustawieniach animacja cały czas pozostaje płynna.

Thief: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Normalne | |
| Wysokie | |
  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Gra Thief to zdecydowanie największe wyzwanie dla testowanego komputera. Widać to po znacząco niższych wynikach uzyskanych w poszczególnych ustawieniach. Zachowanie płynnej animacji może wymagać rezygnacji z wysokiej szczegółowości grafiki. Thief prezentuje się całkiem nieźle także przy niższych ustawieniach, więc nie powinno stanowić to zbyt dużego problemu dla graczy.

Watch_Dogs: 1920 x 1080
[kl./s], detale wysokie
| Niskie | |
| Normalne | |
| Wysokie | |
  średnie klatki na sekundę  minimalne klatki na sekundę | 
Okazuje się, że testowany AIO radzi sobie nawet z Watch_Dogs. Liczba klatek w wysokich ustawieniach utrzymuje się na poziomie 30, a w gorących momentach spada do ok. 20. Obniżenie szczegółowości grafiki powoduje, że spadki płynności animacji nie przeszkadzają w grze.
 średnie klatki na sekundę



