
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider
3840x2160, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Autorska karta MSI bez problemu poradziła sobie w najnowszej odsłonie Tomb Raidera. Średnio 120 kl/s w rozdzielczości FullHD z pewnością robi wrażenie. Równie dobrze karta wypadła w przypadku QHD (78 kl/s) i dopiero w 4K średnia ilość klatek na sekundę spadła poniżej 60. Choć dodać, należy że nawet w tej rozdzielczości RotTR był w pełni grywalny.