Testy przeprowadziliśmy na następujących platformach:
![]() | AMD: |
![]() | Intel LGA1156: |
![]() | Intel LGA1155: |
![]() | Intel LGA775: |
Elementy wspólne:
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk twardy: |
![]() | Zasilacz: |
![]() | Monitor: |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 x64
- Sterowniki AMD Catalyst 11.9 WHQL
- Sterowniki NVIDIA ForceWare 280.26 WHQL
W sterownikach wymuszaliśmy jedynie wyłączonie V-Sync. Pozostałe opcje pozostały niezmienione.
Metodologia testowa
• Assassin’s: CreedBrotherhood
Rozdzielczości: 1920x1080 oraz 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Test został wykonany na dachu jednego z budynków w mieście.
• Battlefield Bad Company 2
Rozdzielczości: 1920x1080 oraz 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu użyliśmy dwóch map: „Zero darkthirty” oraz „Force multiplier”. W obydwu przypadkach były to początkowe etapy.
• Call of Duty Black Ops
Rozdzielczości: 1920x1080 oraz 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu wykorzystaliśmy ostatnią misję.
• Crysis
Rozdzielczości: 1920x1080 oraz 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu wykorzystaliśmy misję z wioską, w której było kilkudziesięciu Koreańczyków.
• Crysis 2
Rozdzielczości: 1920x1080, 1366x768, 1024x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze po zainstalowaniu najnowszego patcha DX11, aktualizacji tekstur wysokiej rozdzielczości oraz patchateselacji. Mapa: nieboszczyk.
• DiRT 3
Rozdzielczości: 1920x1080, 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu wykorzystaliśmy tryb Single race z ciężarówkami oraz buggy.
• Far Cry 2
Rozdzielczości: 1920x1080, 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne w trybie DirectX 10. Do testu wykorzystaliśmy misję z walką w wiosce.
• Shogun 2 Total War
Rozdzielczości: 1920x1080. Maksymalne ustawieniach graficzne w trybie DirectX 11. Do testu wykorzystaliśmy powtórkę z wcześniej nagranej bitwy.
• StarCraft II
Rozdzielczości: 1920x1080. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu wykorzystaliśmy powtórkę z gry na mapie Zero Hour.
• World in Conflict
Rozdzielczości: 1920x1080, 1366x768. Maksymalne ustawienia graficzne dostępne w grze. Do testu wykorzystaliśmy misję Inwazja.