Obraz bez zastrzeżeń, chipset realizuje wszystkie efekty 3D, cóż jednak z tego, kiedy aby można było sobie zagrać musiałem zmniejszyć wszystkie efekty 3D do MINIMUM ! Przy standardowych ustawieniach HighQuality ilość klatek nie przekracza 10/s i nie muszę tłumaczyć że grać się wtedy nie da. Po ustawieniu parametrów na najniższą możliwą jakość grafiki, płynnie dało się grać jedynie do rozdzielczości 800x600.
Quake3, HIGH Quality: 800x600 @ 32 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 DDR | |
GeForce 256 SD | |
RIVA TNT2 ULTRA | |
RIVA TNT2 Pro | |
RIVA TNT2-16MB | |
Matrox G400 | |
ATI Rage128 | |
RIVA TNT | |
RIVA TNT2 model 64 | |
S3 Savage 4 | |
RIVA VANTA-8MB | |
SiS 300 | |
3dfx Voodoo3 3000* | |
3dfx Voodoo3 2000* | |
Quake III Arena v1.11: najsłabsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | |
640x480 x16bpp | |
800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |



