Tak jak w przypadku dwóch poprzednich gier, karta nie ma żadnych problemów z realizowaniem grafiki w trybie Direct3D. Niestety przy włączonych wszystkich efektach 3D grywalna jest wyłącznie rozdzielczość 640x480. Po wyłączeniu kilku "cięższych" efektów bez problemu można pogrywać także w 800x600, na PentiumII@500 nawet w 1024x768. W Unreal każdy zyskany FPS jest szybko odczywalny i ma swoje odzwierciedlenie w płynności. Chipset uzyskuje wyniki nieco słąbsze niż RivaTNT.
Unreal 2.25 800x600 @ 16 bpp Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
3dfx Voodoo3 3000 | |
3dfx Voodoo3 2000 | |
GeForce 256 | |
RIVA TNT2 ULTRA | |
RIVA TNT2 Pro | |
RIVA TNT2-16MB | |
RIVA TNT2 model 64 | |
S3 Savage 4 | |
RIVA VANTA-8MB | |
Matrox G400 | |
ATI Rage128 | |
RIVA TNT | |
SiS 300 | |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | |
640x480 x16bpp | |
800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
| 640x480 x16bpp | |
| 800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
| 640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |
Unreal 2.25: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
| 640x480 x16bpp | |
| 800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
| 640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |



