W Quake2, pod względem osiąganych wyników FPS karta nie wyprzedza mających już ponad rok czasu 3dfx Banshee, S3 Savage3D, nie wspominając już nawet o Voodoo2. Jakość obrazu bardzo dobra, ostre tekstury, kolory "żywe" - soczyste, dobrze realizowane trzyliniowe filtrowanie tekstur, jednak w 32 bitowej palecie często pojawiają się artefakty w postaci kolorowych kropek i przebić spod tekstur. Żadnych problemów z uruchomieniem trybu OpenGL.
Quake2 demo1, 800x600 @ 32 bpp "max-vis" Pentium II/Celeron 450-500 MHz | |
GeForce 256 | |
RIVA TNT2 ULTRA | |
RIVA TNT2 Pro | |
RIVA TNT2-16MB | |
Matrox G400 | |
RIVA TNT2 model 64 | |
S3 Savage 4 | |
ATI Rage128 | |
RIVA TNT | |
RIVA VANTA-8MB | |
SiS 300 | |
3dfx Voodoo3 3000 | |
3dfx Voodoo3 2000 | |
3dfx Voodoo 2 | |
3dfx Banshee | |
S3 Savage3D | |
SiS 300 | |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki WinFast VR 300 | |
. | |
640x480 x16bpp | |
800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 333 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
| 640x480 x16bpp | |
| 800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
| 640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |
Quake 2 demo1: najlepsza jakość grafiki @ Pentium II 500 MHz | |
. | SiS 300 TNT2 M-64 Riva VANTA-8MB Voodoo3 2000 |
| 640x480 x16bpp | |
| 800x600 x16bpp | |
1024x768 x16bpp | |
| 640x480 x32bpp | |
800x600 x32bpp | |
1024x768 x32bpp | |



