

Dragon Age Inquisition
1920 x 1080 px, Wbudowany benchmark, ustawienia ultra, MSAA x2, pełne HBAO
| Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) | |
| Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) | |
| ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | |
| Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC(Mantle) | |
| Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) | |
| Radeon R9 270X(Mantle) | |
| Radeon R9 270X (DX) | |
Dragon Age Inquisition
Wbudowany benchmark, ustawienia wysokie, HBAO, DX11
| Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (Mantle) | |
| Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (DX) | |
| ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition | |
| Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (Mantle) | |
| Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (DX) | |
| Radeon R9 270X (Mantle) | |
| Radeon R9 270X (DX) | |
| ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition | |
Najnowsze dzieło studia Bioware ma całkiem spory apetyt na zasoby, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że jest to RPG. Włączenie Mantle w przypadku naszej konfiguracji testowej dało całkiem niezły efekt. We wbudowanym benchmarku wyniki pomiarów z wykorzystaniem tego API było średnio wyższe o 15 do 20% od analogicznych rezultatów w trybie DirectX. Trzeba jednak pamiętać, że w rzeczywistej rozgrywce różnice są nieco mniejsze. Nadal jednak przyrost wydajności dzięki zastosowaniu Mantle jest wyraźnie widoczny.



