Thief
![Thief]()
Thief
2560x1440, Najwyższe, FXAA, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 114
78 |
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 109
79 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 107
78 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 100
75 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 68
54 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 62
46 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 56
46 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 55
45 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Thief
3840x2160, Najwyższe, FXAA, AF x16
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 59
42 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 55
40 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 54
38 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 31
23 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 31
21 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 27
19 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Pora na grę Thief. Ponownie w rozdzielczości 2560x1440 różnice są subtelne i na pewno nie do wychwycenia w czasie rozgrywki. Sytuacja następuje zmianie po przejściu do trybu 3840x2140. Radeon R9 290X 8 GB w parze z drugim wyposażonym w 8 GB pamięci akceleratorze potrafił być lepszy o kilka kl./s.
![]()
Watch_Dogs
2560x1440 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57
50 |
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 52
49 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 52
49 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 51
32 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 38
32 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 38
31 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 38
31 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35
29 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 33
21 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 28
16 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 24
12 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 17
12 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 17
11 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 15
9 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Na koniec rezultaty w Watch Dogs. Jako jedyny spośród wszystkich użytych do testowania gier sprawił nieco problemów konfiguracjom dwurdzeniowym. Na pierwszy rzut oka wyniki w rozdzielczości 4K wyglądają zachęcająco. Radeony R9 290X z 8 GB pamięci notowały niższe spadki wyświetlanych kl./s. Na kartach graficznych GeForce GTX 970 w SLI ogólna wydajność była niższa (zwłaszcza w 4k), to jednak rwanie obrazu nie było aż tak dokuczliwe. Niestety, mała pojemność pamięci RAM w przypadku GeForce GTX 970 mocno utrudniało granie w trybie 3840x2160.