
Thief

Thief
2560x1440, Najwyższe, FXAA, AF x16
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | |
| GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
Thief
3840x2160, Najwyższe, FXAA, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
Pora na grę Thief. Ponownie w rozdzielczości 2560x1440 różnice są subtelne i na pewno nie do wychwycenia w czasie rozgrywki. Sytuacja następuje zmianie po przejściu do trybu 3840x2140. Radeon R9 290X 8 GB w parze z drugim wyposażonym w 8 GB pamięci akceleratorze potrafił być lepszy o kilka kl./s.

Watch_Dogs
2560x1440 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
| GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
| Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | |
| Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | |
| Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | |
| Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | |
| Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | |
| Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | |
Na koniec rezultaty w Watch Dogs. Jako jedyny spośród wszystkich użytych do testowania gier sprawił nieco problemów konfiguracjom dwurdzeniowym. Na pierwszy rzut oka wyniki w rozdzielczości 4K wyglądają zachęcająco. Radeony R9 290X z 8 GB pamięci notowały niższe spadki wyświetlanych kl./s. Na kartach graficznych GeForce GTX 970 w SLI ogólna wydajność była niższa (zwłaszcza w 4k), to jednak rwanie obrazu nie było aż tak dokuczliwe. Niestety, mała pojemność pamięci RAM w przypadku GeForce GTX 970 mocno utrudniało granie w trybie 3840x2160.



